Translate

wtorek, 15 lutego 2011

Serduszkowe poczynania...


Efekt pracy wczorajszego dnia i dzisiejszego,choć jak to razem złączyć..to zabrało mi to wszystko raptem z cztery godzinki,na więcej nie mogę sobie pozwolić,bo inne obowiązki czekają:)



Zakupiłam wczoraj maszynę do szycia,oczywiscie  trzeba było już i od razu:):):)zobaczyć czy dobrze szyje:)i tak o to powstały te serduszka Serduszka w kolorze czekolady i karmelu:)Krótki poscik dziś,bo co się będę rozpisywać,narobiłam się i już,ale efekt mnie cieszy:)


Jak zwykle pobuszowałam po moich zakamarkach:)i wykorzystałam to co miałam w domu:)koronkę zrobiłam na szydełku


Lubię brąz z bielą,pasuje do mego domu...

9 komentarzy:

  1. Śliczne! :) Napracowałaś się ale warto było...Czekam na następne.
    Bużka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kochana, zakupilas sobie maszyne- swietny pomysl!!!
    I od razu takie sliczne serduszka wyszly spod igly. Koroneczka jestem zachwycona, ja tak nie potrafie, ale i falbanka na tym czekoladowym pieknie sie prezentuje.
    Ciekawe co nastepne uszyjesz;-)
    Pozdrawiam niezwykle cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  3. serducha piekne.Czekam na nastepne slicznosci ktore powstana przy pomocy maszyny.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa maszyna do szycia, to nowe wyzwanie :-) Efekty pracy widoczne w postaci pięknych serdeuszek.
    Ja zaganiana między pracą, remontem domu i przygotowaniami do uroczystości rodzinnej nie znajduję w tej chwili czasu na swoje przyjemności. Jeszcze trochę i mam nadzieję zwolnić i pomyśleć o sobie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj.
    Serduszka sa śliczne. Śliczne kolory taki czekoladkowy brąz ze miało by sie ochote je zjeść.
    Pieknie wyglądaja z koronkami.
    Cieszę sie , ze kupilaś maszyne i szybciutko pokazuj co jeszcze uszyłaś.
    P.S. Piekna masz stronke na decori.A przesylka zostanie dzis wysłana :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i słodkie! Aż nie wiadomo, czy podziwiać, czy schrupać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy tworzysz! I tak miło na tym Twoim blogu... taki cudowny klimat i ta muzyczka w tle...
    Pozwolisz że będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, subtelne serduszka...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

GRY

Łączna liczba wyświetleń