Translate

poniedziałek, 23 maja 2011

Moje pierwsze CANDY:):):)ogłaszam!

TAK SOBIE PATRZĘ,A TU WIELKIMI KROKAMI ZBLIŻA SIĘ  CHWILA,KIEDY NA MOIM  BLOGU,pojawi się setna osoba w moich przyjaciołach:)To bardzo miłe uczucie,że ktoś chce oglądać,czytać o tym co mi w tej mojej niespokojnej Duszy gra:)Więc właśnie  z tego powodu chciałam nieśmiało,ogłosić moje pierwsze CANDY!

 

Mam wielką tremę ...ale też chciałam napisać,że przebywanie w blogowym Świecie podpatrywanie..uczenie się,daje mi wiele radości:)Kiedyś,kiedy nie było internetu,mimo,że mam wielu przyjaciół w świecie realnym,marzyłam sobie o takiej społeczności,gdzie można by bylo dzielić się  swoim postrzeganiem Świata,pokazywać swoje prace,pośmiać się,pożartować:):)Dziś juz jest to możliwe:)



Jako moje cukieraski,przeznaczyłam rzeczy które sama zrobiłam,a które powstają póznymi wieczorkami,po pracowitym dniu..Zajmuję się ceramiką,odnawiam antyki,projektuje.Ale taka ze mnie niespokojna dusza artystyczna:):):)że..ciągle mi mało i mało:)wiec w wolnych chwilach coś tam sobie robię,co sprawia mi ogromną przyjemność.Z wielką radością ofiaruję wylosowanej osobie..moje ozdobne poduszeczki,dwa duze serca:) i zawieszkę z pudrową różyczką:):):) a także..Banerek na swojego bloga:):):)jeden z wielu który sobie stworzylam i wymyśliłam:):)


Zapraszam serdecznie:)CANDY będzie trwało do...11 Lipca,bo to dla mnie ważny dzień w moim życiu:)Zasady są takie jak zawsze:):):) które doskonale znamy.Zapraszam tych którzy mnie juz od dawna odwiedzają w blogowym Świecie.. i także te osoby,które przez przypadek do mnie zawitają:):):)wszyscy sa zawsze mile widziani:)


86 komentarzy:

  1. Uwielbiam cukieraski i staje w kolejeczce do losowania, już chucham na szczęście :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbym była pierwsza w kolejce po te cuda?! Bellu, z każdej możliwej okazji i bez okazji też życzę Ci serdecznie niegasnącej nigdy weny twórczej i mnóstwa pięknych, nie tylko blogowych znajomości i przyjaźni. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że odwiedzam Cię od niedawna, a zwabiła mnie fotografia mojej rodzinnej okolicy - trasę między Vistulą, Geodezją i Rynkiem Podgórskim pokonałam chyba miliony razy... Okoliczności nie pozwalają mi na odwiedzenie Krakowa już od dłuższego czasu, dlatego Twój blog czytam tak chętnie :) Z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takie ślicznotki to grzech się nie ustawić w klejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączę się do tego zacnego grona.Trafiłam tu przypadkiem i mam zamiar czynnie obserwować.Muszę pochwalić piękną szatę graficzną Twojego bloga,która współtworzy miejsce o niepowtarzalnym klimacie. Pozdrawiam:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez ustawiam sie w kolejce po Cukieraski. I jeszcze sa zrobione przez Ciebie-nie mogłabym pominąć tego candy.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przyłączę do zabawy :) lina zaraz zjawi się na moim blogu.
    Pozdrawiam miło i zapraszam na cukierka do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog... chętnie się dopiszę :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co, ja tez ustawiam sie grzeczne w kolejce:)

    Pod Twoimi slowami o blogowym swiecie moge sie podpisac.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Popatrzyłam, poczytałam ..
    A na candy z przyjemnością się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. trafiłam do Ciebie przypadkowo ale zajrzę jeszcze z ciekawości, co u Ciebie słychać :) Zapraszam na candy do siebie na www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz tu u Ciebie jestem i tak mi sie podoba,ze dodam twojego bloga do ulubionych:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale trafiłam - do Belli :) ani się nie spodziewałam. Tym bardziej ustawię się w kolejce po Twoje śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne klimaty.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bello, ustawiam się w kolejce po te śliczności, juz trzy razy pisałam komentarz i ten paskudny bloger nie chce mi wstawic! Pozdrawiam i zycze dalszej tak obfitej weny twórczej. Buziaki!
    Pawanna
    niestety nie mam bloga , chyba, że pomożesz mi założyc:)
    pawanna54@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja bardzo chętnie się tu ustawię.
    A tym czasem idę się rozejrzeć po Twoim świecie.
    Pozdrawiam
    http://ankarcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne Candy. Nie mogę przegapić takich cudności. Staję i cieszę się,że Ciebie znalazłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością się zapiszę:)
    Zapraszam też na moje candy:
    http://w-szkatule-justyny.blogspot.com/2011/05/filcowe-candy-do-4-czerwca.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszeczka jest po prostu rewelacyjna! Naprawdę cudo:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. subtelny i tajemniczy klimat u Ciebie. Podoba mi się ! Oczywiście zapiszę się po piękne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do Ciebie trafiłam już wcześniej,poszukując starych fotografii i zauroczyłam się tym,co tu ujrzałam!Ale pierwszy komentarz zostawiam właśnie teraz,stając w kolejce po candy...mam nadzieję,że się nie pogniewasz:)pozdrawiam serdecznie i obiecuję bywać częściej,a może raczej częściej zostawiać ślad po wizycie:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejciu na takie śliczności nie mogę się nie zapisać:) A nóż się uda?

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taki romantyzm:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Magicznie...więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również staję do kolejki...bela81@interia.eu
    Pozdrawiam serdecznie.
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejeczce :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. podpatruję od dłuższego czasu, więc nie mogę nie spróbować szczęścia! pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudenka:))ustawiam sie w kolejce:))
    Pozdawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  29. staje grzecznie w kolejce :)))))

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też się ustawiam w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście Bellisimo ustawiam się w kolejce do Twojego Candy, bo uwielbiam Twoje prace, mam dużą słabość do Twoich prac szydełkowych, a banerki Twojego autorstwa zdobią mojego bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś niesamowita, chetnie wezmę udział w Twoim Candy

    OdpowiedzUsuń
  33. ale tu magicznie...
    cukiereczki, miło byłoby dostać taki słodki upominek
    pozdrawiam słonecznie
    baner już na stronie
    http://e-fectyinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyjacielsko tu u Ciebie i chętnie tu będę zaglądać... Dlatego dopisuje się do kolejeczki... A cukieraski są piękne :)
    Zapraszam do mnie http://mojepasjeiwariacje.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejeczkę zamawiam i staje po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne rzeczy robisz. bardzo cieszę się , że tu trafiłam. Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudeńka.
    majka4@poczta.fm
    Pozdrawiam Majka

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też się zapisuje,uwielbiam do Ciebie zaglądać,bo jest tu bardzo klimatycznie...a zdjęcia,które prezentujesz są niesamowite,nie wiem,gdzie Ty je wszystkie wyszperałaś w tym internecie:)ale dziękuję,bo uwielbiam je oglądać:)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie stanę w tej kolejce. Jestem u Ciebie pierwszy raz ale zapewne nie ostatni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Od jakiegoś czasu obserwuję Twój blog i jest pod olbrzymim wrażeniem Twojej osoby i Twoich prac. Z przyjemnością zapisuję się po te cudne słodkości.
    Ja jestem początkującą blogerką, jak również osobą dopiero poszukującą swojego miejsca, mimo że juz nie najmłodszą.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo dziekuje za wszystkie komentarze..bardzo przepraszam ze nie odpisuje osobno..ale mam jakies problemy z wyswietleniem blogow.Wiec jeszcze raz serdecznie dziekuje osobno i razem:):)za tak mile slowa:):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie,zapisuję się z przyjemnością;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe cukieraski, staną sobie cichutko na końcu kolejki, może szczęście się uśmiechnie.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  43. Całe mnóstwo chętnych żeby zgarnąć przydasie ! Nic dziwnego! Pokornie więc i ja się zapisuję.

    Informacja (wg dat) tutaj:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeżeli Twój 11 lipca jest ważny z tych samych powodów co dla mnie 9 lipca, to już wiem dlaczego taka niespokojnie twórcza dusza z Ciebie.. Twoje dzieła są urocze więc ustawiam się w kolejce..

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne przedmioty więc i ja ustawiam się w tej długiej kolejce mając nadzieję, że to do mnie uśmiechnie się szczęście w losowaniu :)
    grzesilona@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. strasznie podobają mnie się te poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Staję w kolejce po te piękne prace :)
    http://madebykarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pieknie tu u Ciebie:) Z przyjemnoscia dopisuje sie do kolejki:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne prezenty, może los uśmiechnie się do mnie :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Retro beauty...
    http://krustinlietas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dołączam do grona chętnych, wielce ucieszona,że odkryłam Twój blog!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się w kolejce! nika729@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny blog i piękne cukieraski.Z wielką nadzieją ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)
    olirenza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. ja również staję do kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow! Jakie tu cuda! Jaki klimat! Poduszeczki mnie zachwyciły. Przydałaby mi się choć jedna taka na pewną szczególną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja się ustawiam!
    Masz cudnego bloga, a ta muzyka - nie mogę przestać słuchać!
    http://zzielonejwyspy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam, jeśli mozna to i ja ustawiam się w kolejce ;)
    gessekai.blox.pl - w pasku bocznym

    Pozdrawiam Angelika :)

    OdpowiedzUsuń
  59. witam serdecznie.

    zaczaruję cie i jak będzie trzeba to rzucę urok, ale muszę mieć te cuda. :)

    Zapraszam do siebie piecuchowo-modelinowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Wiitaj :)
    to ja właśnie jestem tą, która trafiła tu przez przypadek, i jestem zachwycona i to bardzo Twoimi cudnymi pracami
    a te podusie są prześliczne
    więc dołączam się do uczestniczek pozostałych
    i pozdrawiam serdecznie
    Ula
    http://halula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Podusie, serduszka i zawieszki są przecudnie romantyczne, ustawiam się i ja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale cudeńka! Zgłaszam się i ja :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Z wielka przyjemnoscia zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również ustawię się w kolejce po te cudeńka , Twój blog ma niesamowity klimat więc jeszcze nie raz na pewno do ciebie zawitam .
    Banerek na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  65. Zajrzałam na chwilę i...przepadłam.
    pięknie tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się!
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6879901/candy
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam prześlicznie na twoim blogu:) a rzeczy tworzysz cudne:) Ustawiam się w kolejce:)
    Zapraszam też na moje słodkości
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/06/candy-w-uroczysku-luny.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie u Ciebie. Zapisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  69. ja też z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  71. Hi dear! Lovely blog and sweet, so sweet candy! Loooove the hearts and the laces! What a wonderful taste! So and so inspirational! Your work is really marvelous! Thanks by the gorgeous candy you share with us! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Spreading your sweet news there! God bless and have a wonderful time! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade
    Email: mahrianwishmade@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. podpisuję się, może wreszcie się uda ;) cudny blog pozdrawiam

    sylwia.curylo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Kiedyś już u Ciebie byłam ale drogę zgubiłam :) Dziś już dodaję do ulubionych :) A niespodziankę cudowną przygotowałaś :)
    Pozdrawiam ciepło
    OLA

    PS. Info w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  74. Witaj! Dobrze,że urządziłaś to candy, bo dzięki temu trafiłam na Twojego bloga. Pokazujesz śliczne rzeczy. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Tak piękne, przestronne, delikatne i wrażliwe ... Chętnie do udziału w candy! http://dolls-with-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejć.! Ale piękne!! :))Z ogromną chęcią zapisuję się do CANDY..;D Opublikuję pani stronkę na moim blogu, którą przeznaczyłam tylko do reklamowania.:) (jeśli ktoś chętny to zapraszam).. Bardzo często podziwiam pani pracę na blogu..:> Bardzo bym się ucieszyła z takiego pięknego hand made.
    Pozdrawiam Klaudia klaudunka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. cudownie było0by wziąć udział w Twojej zabawie...

    OdpowiedzUsuń
  78. Chciałabym swój dom urządzić tak, aby dominowały w nim koronki. Twoje cukiereczki pasowałyby idealnie. Cieszę się że są jeszcze takie osoby jak Ty, które w swoją pasję wkładają całe serce. Pozdrawiam ;)
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Ogromna kolejka utworzyła się po twoje serduszka !
    Bardzo lubię tu do ciebie zaglądać; skorzystałam tez z twojego cudnego banerka :)
    Zatem ustawiam się na końcu tej kolejki i czekam na łut szczęścia...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  81. Tak długo Jesteś już w blogowym świecie, a ja dopiero Cię odnalazłam!
    Otaczać się pięknymi rzeczami można zawsze! Ale mieć wokół siebie Wyjątkowych ludzi-to zaszczyt nie dostępny od zaraz. Cieszę się, że dotarłam do tak Wyjątkowej Blogowiczki i pozwolisz, że zagoszczę u Ciebie na stałe...

    A przy okazji dopisze się do wykwintnego Candy i w rewanżu zapraszam również do siebie!
    http://chwilapasji.blogspot.com/
    -Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. Jestem tu pierwszy raz i oczy mi się coraz bardziej rozszerzają z podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  83. hi,
    i love everything in white. would love to have and i hope i can participate.
    pozdrav
    mary

    OdpowiedzUsuń

GRY

Łączna liczba wyświetleń