Translate

niedziela, 24 czerwca 2012

Pudełko z różą













Wykonałam to pudełko jakiś czas temu.Jest drewniane,okragłe,nakleiłam na nie własnoręcznie wykonaną serwetkę.Wieko przyozdobiłam różami zrobionymi z satynowego materiału,nakleiłam liście wykorzystując do tego zamsz(materiał z dawno nie noszonej spódnicy). Spód pudełka okleiłam tym samym materiałem z jakiego zrobiłam różę/ Wszystko w kolorze ciemnej czekolady,bo tak lubię:)Wieczko wykończyłam cienką satynową kokardką.Teraz pudełko zdobi moją kuchnię,bo...trzymam w nim smakowite przyprawy:)bez których w kuchni nie mogę się obejść.Pozdrawiam serdecznie z baaaaardzo upalnego ostatnio Krakowa

5 komentarzy:

  1. Dziekuje Ano:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wszystko śliczne, kobiece i cudownie retro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień Dobry!:)
    Przeglądam Pani bloga już od dłuższego czasu i nie mogę się napatrzeć!W Pani pracach da się wyczuć prawdziwie artystyczną duszę jakich na tym świecie tak mało...Byłem ostatnio w tym zaczarowanym mieście i po raz kolejny się w nim zakochałem...
    Pozdrawiam,J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuje za takie mile slowa...żałuje ze z powodu moich obowiazków (też artystycznych)mam tak mało czasu aby zajmować się wykonywaniem tych pomniejszych prac.Faktem jest że wiele potrafię,sztuka przez d S i małe S była zawsze w kregu moich zainteresowań....ale takich duszyczek tu na blogach jest mnóstwo i to jest cudowne,że dzięki mniejszym,większym wykonywanym pracom,świat nasz,otoczenie pięknieje:):)serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

GRY

Łączna liczba wyświetleń