Translate

wtorek, 4 stycznia 2011

Smutno bez Ciebie...

MARILYN ..która jesteś w niebie..czasami tęsknie do Ciebie....Mówią żę  gwiazdy na niebie szczęsliwe byty toczą...wiec moja wiara głęboka,że gdzieś tam koło Boga,swój uśmiech roztaczasz promienny. I tak jak na ziemi tam miedzy nimi, niebo przemieniasz w kino...



Anioły  z podziwu głowami kiwają..nie wierząc że są jeszcze w raju.Twój uśmiech je zniewala ,oczu promiennych blask...i tylko nam kinomanom coś smutno tu na ziemi,bo stałas się cząstką nieba...A oni wiele by dali ,by gwiazda  spadła na Ziemię:):):)........................................hm...taki tekst napisałam,gdy miałam...14 lat:):):):)czytam właśnie następną z wielu książek o tej jednej z moich ukochanych aktorek i tak sobie przypomniałam,mój bardzo  dawny wierszyk:):):)pozdrawiam...:)



Taką Ją lubię najbardziej...już za chwilkę moja córka przemieni się w Marilyn Monroe na deskach teatru,zaspiewa Jej najpiekniejsze piosenki...:)oczywiście pierwszym widzem,bedę ja:):


Moja pociecha jako Marilyn w obiektywie aparatu,dwa lata temu


7 komentarzy:

  1. Pobodno Merlin również pisała wiersze i chciała zostać poetką, tylko jej fani woleli podziwiać jej zewnętrzne walory.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym roku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, w pełni podzielam Twój zachwyt i żal,że... już nie zaśpiewa, nie zagra, nie usmiechnie się, nie rozkocha, nie pokokietuje...i wiele by wymieniać.
    Można tylko napisać SZKODA.

    OdpowiedzUsuń
  3. To moja ukochana aktorka , strasznie jej brak...
    Dziś nie sposób znaleźć , choćby podobną ....
    Smutny koniec , postrzegana była przez wielu, jako piękna , pusta i głupitka lalka...A Ona , cóż , wrażliwa , ciepła kobieta o pięknej duszy , pragnąca tylko miłości i ciepła rodzinnego ogniska , którego tak na prawdę nigdy nie miała .. i bratniej duszy u boku....

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Apasjonatko...jej wizerunek pustej lalki ni jak sie nie miał do prawdy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również myślę, że aktorka, która potrafiła tak wspaniale zagrać w "Pół żartem, pół serio" nie mogła być pustą i głupiutką laleczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Córcia jak zwykle naj naj, piekne sa te jej kreacje.

    OdpowiedzUsuń

GRY

Łączna liczba wyświetleń