Translate

niedziela, 16 września 2012

Transwer na drewnie



Metoda stosowana często do upiększenia drewnianych przedmiotów.Do transferu na drewnie polecam WIKOL,na tkaninach sprawdza się zwykłe NITRO:):)Jestem w trakcie robienia mebli tą metodą...wiec dla osób nie znających tej techniki chętnie się podzielę wiedzą w tym temacie:)

TRANSWER NA DREWNIE

1 wycinamy wydruk wzoru,najlepiej sprawdzają się kwadratowe lub prostokątne,jeśli znajdą się na nim napisy,wydruk koniecznie musi być odbiciem lustrzanym
2 miejsce w którym wzór ma być umieszczony smarujemy klejem (wikol)ważne,aby go równomiernie rozprowadzić
3wydruk przyklejamy wzorem na klej
3 sucha szmatką wydruk dociskamy aby równo przycisnął się do powierzchni
4kiedy podeschnie około 10 minut zwilżamy cały motyw na papierze i delikatnie papier rolujemy
4czynnośc powtarzamy do usuniecia całego papieru
5 najlepiej rolować od środka na zewnątrz
6ważne!:)stosując tą metodę nie musimy zabezpieczać powierzchni lakierem:)

9 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda! a opis jaki szczegółowy :-) Może kiedyś się przyda mi ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny efekt, chcialabym sprobowac, bo wlasnie bede komodke przemalowywac, troszke sie boje efektu koncowego, dziekuje za instruktaz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba coś żle zrobiłam bo rolując starłam cały napis.Teraz zrobię według Twojego "przepisu".
    Pozdrawiam i idę kleić

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedzialam, ze wikolem mozna:-)
    Szkoda, ze jedno tylko zdjecie pokazalas, bardzo jestem ciekawa, zapowiada sie niezle!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo dzieki za "przepis" z wikolem , takiego nie znałam
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. aha a masz jakąś sprawdzoną metode transferu na metal ?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta tarcza zegara , jestem nieco zniechęcona nitro bo mi nie odbija tak jak wymarzyłam sobie , ktos pisał ,że to może wina drukarki , a raczej wydruku , juz sama nie wiem , mam vikol a czy mozna nim robic tez na tkaninę?

    OdpowiedzUsuń
  8. I used to be recommended this website via my cousin.
    I am now not positive whether or not this publish is writteen through him
    as nobody else realize such targeted approximately my difficulty.
    You are incredible! Thank you!

    my website ... blogging tips

    OdpowiedzUsuń

GRY

Łączna liczba wyświetleń