Translate

czwartek, 9 grudnia 2010

Niespodzianka....:)


 



 



Wracam sobie wczoraj do domku a tu...paczka..a w paczce oto taka sobie Misia.to prezent dla mojej córki od Pani ,która zna moje dziecko tylko z serialu.Pani wykonuje te piękne misie i można je dla siebie kupić.Adresatka tego Misia byla...zachwycona!!siedziała koło mnie w samochodzie i...całowała misia w nosek:):):)Moja latorośl zbiera miski od małego dziecka,juz malo ma miejsca,aby  dalej je upychać u siebie:)Wracając jednak do prezentu.Podziwiam kunszt wykonania,piękne opakowanie i po otwarciu paczki,wydobywa się ze srodka cudowny zapach.BARDZO DZIĘKUJE!to niesamowite że obcy ludzie potrafią robic takie prezenty,ot tak od serca:):):)

6 komentarzy:

  1. Uroczy misio dla ślicznej Duszyczki od dobrej Duszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha,moja droga a ja myślałam ,że to jest żywy piesek:))))dopiero z bliska widac że to miś:))))cudny jest:)))buziaki dla Was dziewczynki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie widz eTwoja córcie jak całuje miska. Misiek jest cudowny i wogóle świat jest PIEKNY.
    Buziole w noch, ja ide się dalej szokować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haneczko Ty nadal zszokowana:):)P hihihi buziak:):):) osobny dla meza:):): to znaczy Pana Kota:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiek jest boski,szkoda że "Majka" się już kończy. Pozdrowiam, cmokusie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Piękny !!to najpiękniejszy miś jakiego widziałem na oczy ! cudo

    OdpowiedzUsuń

GRY

Łączna liczba wyświetleń