Translate

sobota, 2 kwietnia 2011

Lubię czekoladę:):):)



Lubie czekoladę...najbardziej mleczna z mnóstwem orzechów:):)Ale tez...czekoladę lubię we wnętrzach:):)mój dom jest cały czekoladowy z domieszką karmelu:):)w takim klimacie najlepiej się czuje...wypoczywam i żyję:)


 

I choć zachwycają mnie wnętrza soczyste i kolorowe,czy tez białe jak śnieg..u mnie czekolada będzie zawsze na pierwszym miejscu:):):)

 

Serdecznie pozdrawiam wieczorową porą:):)):)

 

ps.zdjecia tym razem zrobiłam nie w moim domu a w Almi Decor jednym z lubianych bardzo sklepów

3 komentarze:

  1. Mnie teraz cos kuszą szarości. Takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez kocham czekolade ale gozka a gozka z alkocholem moglabym jest az by mnie rozsadzilo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, klimatyczne zdjęcia, aż się rozmarzyłam o latte z karmelem, czekoladzie z wielkimi, całymi orzechami i masażu czekoladowym... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

GRY

Łączna liczba wyświetleń