Translate

piątek, 3 grudnia 2010

Wspaniałe uczucie..

  

W obiektywie Pani  Róży Sampolińskiej
............................................................................ 


 

Serialowa Kasia..
...................................................................... 

 



Znów piękne zdjęcie wykonane przez Panią Różę Sampolińską
.................................................................... 




T en ślub na niby przysporzył mi wiele łez wzruszenia:):)
....................................................................... 

                                                       
                                                   Stylizacje  na dawne czasy ...
.
                                                     My dwie..

ZA CHWILĘ konic pierwszego serialu w którym zagral mój skarb:)Gdy patrzę na ekran,trochę jeszcze jednak nie dociera do mnie...że to sie stało:):) Marzenie matki ziscilo się w osobie córki. Całkiem nie dawno na  którymś z blogów przeczytałam posta o właśnie takich marzeniach,które realizują  dzieci po rodzicach:) Dzis gdy juz patrzę w stecz..wiem jedno.Warto wspierać swoje pociechy,chwalić ich poczynania,rozwijać zaintersowania.Warto wsłuchiwać się w ten Świat naszego dziecka i warto go słuchać..Moja wielka pasja,wręcz nabożne uwielbienie dla filmu,dawnych aktorów zakiełkowało tym ze wiara przełamała bariery. Fakt,byłam uparta:)zamykałam uszy na słowa...zejdź na ziemie...nie uda się.. itd.Opowiadałam na dobranoc nie bajki a wlasnie o...wielkich aktorach..
 W poniedzialki, we troje ,przez lata ogladąliśmy teatr telewizji...śpiewałam Jej piosenki z filmów:):):)Ja wierzyłam w moje dziecko ..Dzis gdy patrzę na szklany ekran ..widze ją.. i ..uśmiecham się do tych wspomnień gdy byłam bardzo uparta:):):)i mocno wierzyłam:):):)Mam nadzieję,że  jeszcze nie jeden film,rola teatralna, pozwoli mi cieszyć się tym dla mnie ogromnym szczęściem,bo szczęściem jest realizować marzenia:):):)serdecznie Was kochani   pozdrawiam i dziekuję za  te wszystkie  miłe wpisy od tak przemiłych i kreatywnych osób:):)

12 komentarzy:

  1. Belissimo, i to wszędzie jest Twoja córka?
    n tym cudnym czarno-białym zdjęciu z kotkiem tez?

    cudowne zdjęcia... Pani Róża ma niebywały talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. SZCZĘŚCIARY!!!
    Ty masz szczęście, że masz taką cudowną córcię, a Gracja, że ma taką wspaniałą mamę.
    Wiem, serial się kończy i bardzo tego żałuję, strasznie go lubię.
    Myślę, że to wspaniałe uczucie oglądać swój skarb na ekranie, wiedząc, że robi TO, co TY chciałaś robić. Pozdrawiam Was OBYDWIE, ponieważ serialową Kasię strasznie lubię...ona jest słodka w tych blond włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Beli, własnie zadzwoliłam do Kota, aby mu powiedzieć z czyja mamą wymieniam sie komentarzami. Zatkało kocura, bo on jest wielkim wielbicielem Majki.
    Gratuluję, wychowania, siły, marzeń, życzę marszu po czerwonym dywanie, ne wiem zatkało mnie.
    Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo:)!tak wszedzie to zdjecia Gracji,zajmuje sie takze fotomodelingiem,kocha to robic.Hanneczko:):):)no co ty....hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. tia...śliczna Gracja...
    Dla mnie jest taką wisienką na torcie w serialu ;-)
    Chyba gdzieś już to pisałam....

    Przemiła i niezwykła postać, choć jest z boku...to jest najjaśniejszą gwiazdką...;-)i szkoda że to już koniec...buuu

    pozdrawiam obie piękne Panie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedną fotografie Tojej córci z autografem mamy w swoim domku..nawet nie wiesz jaka to radosć była dla mojej córci:))))kiedy otrzymała list z zdjęciem dziękujemy i pozdawiam serdecznie:)))))))
    Życzymy jej klejnych wspaniałych ról....

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjecia Gracji!!!!
    Warto miec marzenia, one sie spelniaja.
    Pozdrawiam Was obie.

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjecia, cudowny i ciekawy zawod,mnie sie udalo tylko czesciowo zrealizowac swoje marzenia w dzieciach, ale cuz czasami nie wszystko sie udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dziewczyna, piękne zdjęcia. Ja tam też jestem fanką Majki, moja dziesięciomiesięczna córka też :-)) uwielbia ścieżkę dźwiękową serialu. Może dlatego,że oglądamy razem Majkę od chwili jej narodzin...i nawet wcześniej. Ale wracając do Gracji...tworzy świetną postać w serialu, niezwykle sympatyczną. Jednym słowem - świetną masz córkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!
    Gratulacje!!!
    Masz piękną i zdolną córkę:-)
    A zdjęcia rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje bardzo..strasznie to imle slyszec tyle cieplych slow o swoim dziecku:)

    OdpowiedzUsuń

GRY

Łączna liczba wyświetleń